دیوونه من که با ها تم

♥دورهمی♥

ஜ ஜ دورهمی دوستان مجازیஜ ஜ

دیوونه من که با ها تم

 بعضی وقتا هست که دوس داری کنارت باشه…

 


 
محکم بغلت کنه…

 


بذاره ا شک بر یز ی را حت شی….

 


بعد آروم تو گو شت بگه: ” دیوونه من که با ها تم “

 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت15:27---24 آبان 1392
وبتون مبارک!!

خوبه قشنگه عالیه!!

اما آخر من نفهمیدم این وبای عاشقانه واسه چیه؟؟

منم نظورم شما نیستین بقیه رو میگم
پاسخ: خیلی ممنون از اینکه سر زدی و نظر دادی خودمم دقیقا نمیدونم.از اشکناز خانوم بپرس سوالتو . نگاه کن ببین کدوم پست رو اشکناز گذاشته به اون پست ها نظرت رو بگو چون زیر هر پست نوشته نویسنده اشکناز یا محمد حسین


کیانا
ساعت9:44---23 آبان 1392
سلااااااااااااااام وبتون قشنگه...ایشالا موفق باشین...راستی من لینکیدمتون شما هم منو بلینکین halyhooly.loxchat.com
پاسخ: با کمال میل/شما هم موفق باشین


کیانا
ساعت9:43---23 آبان 1392
سلااااااااااااااام وبتون قشنگه...ایشالا موفق باشین...راستی من لینکیدمتون شما هم منو بلینکین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 23 آبان 1392برچسب:عکس عاشقانه+جمله عاشقانه+عاشقانه جدید,

] [ 1:5 ] [ محمدحسین ]

[ ]