عکس طنز1

♥دورهمی♥

ஜ ஜ دورهمی دوستان مجازیஜ ஜ

عکس طنز1

 

ای که شاخ میگذاردی همه عمر!

دیدی که دست تقدیر عاقبت شاخ گذاشت!؟ :D

عکس های خنده دار

تعجب نکنید! ما اینیم خلاصه! ^-^

عکس های خنده دار

 

 

الهی قربون اون چشمای خوشگلت بشم من!

یه ماچ بده عزیزم ^-^

عکس های خنده دار

خرس خانگی!

عکس های خنده دار

چهار پایه ویژه تمام حمام های دهه شصت! :D

کیا یادشونه!؟

مورد مبهمش هم اون سوراخ وسطش هست که آخرشم مشخص نشد برای چیه!

عکس های خنده دار

خب بچه ها، بیاین بوس بدین بابا میخواد بره دنبال یه تیکه اسخون!

عکس های خنده دار

 

خیار بسیار شگفت انگیز و دیدینی!

عکس های خنده دار

خلاقیت در عکاسی

عکس های خنده دار


عکس های خنده دار

 

عکس های خنده دار

یکی هم رد نمیشه یه متلکی چیزی بندازیم :D

عکس های خنده دار

ینی در یه چنین شرایطی من بزرگ شدم!

عکس های خنده دار

تو چرا قیافت اینجوریه!؟

چیزی شده!؟

عکس های خنده دار

 

یکم دیگه تلاش میکردی نتیجه میگرفتی!

عکس های خنده دار

یه آدمیزاد نمیاد ظرفیت پر شه بریم!

عکس های خنده دار

موهامو تازه شستم!

بیشعور دست به من بزنی خونت پای خودته!

عکس های خنده دار

 

نمیدونم چرا من هر وقت میرم رو ترازو عدداش اینجوری اینور اونور میره!

عکس های خنده دار

 

 

ز گهواره تا گور، دانش بجوی!

عکس های خنده دار

بذار ببینم … فصل شروع رابطه با سگ های سلطنتی کجا بود!؟

عکس های خنده دار

از قیافه یارو مشخصه چقدر شانسش گَنده!

(اولین حرکت با منفجر شدن بمب همراه بود)

عکس های خنده دار

بسیار ریلکس و خونسرد …!

راحت باش عزیزم

عکس های خنده دار

منم تو عکس باشم جون مادرتون

عکس های خنده دار

ای جون بخورمت!

عکس های خنده دار

 



نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت13:50---11 آذر 1392
عالی بود دوست من وقت کردی به من هم سری بزن
پاسخ:چشممم حتما


nikishaparak
ساعت18:27---6 آذر 1392
عاللللللللییییییییی بود میسی

محمد
ساعت15:24---6 آذر 1392
عکسا خیلی خوب و قشنگ بودن!


اما مشکلشش اینه:خیلی زیادن!


مثلا یکی بخواد نظر بده میگه مزسی و ازین حرفا اما اگه کمتر باشه در مورد هرکدوم نظر جداگونه میده!
پاسخ:گرفتی اشکناز جان؟(محمد حسین)
پاسخ:اره محمد جون فهمیدم


کیانا
ساعت20:02---5 آذر 1392
باحال بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: